IF I ONLY COULD MAKE A DEAL WITH GOD; AND GET HIM TO SWAP OUR PLACES

Imorgon åker min mamma ner till Polen.
Behöver nog inte ens nämna att jag är avundsjuk. Jag älskar själva resan ner, med färjan ystad - swinoujscie. Och bara själva känslan när man rullar in i szczecin ser havet, är en av de finaste känslorna jag vet.
Som tur är ska hon bara göra massa ärenden och andra tråkigheter, så min avundsjuka är av magnituden liten. Som tur är.

Plus att det snöar säkert lika mycket där nere som det snöar här uppe.

Nu kan man nästan påstå att det är 3 veckor kvar tills jag åker ner till Göteborg. Det får jag leva på sålänge.
Där har de sol som sakta med säkert äter upp all snö.
Och inte grå moln som fyller på den, som här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0