IBLAND GÖR MAN FEL, IBLAND GÖR MAN RÄTT

Nu ligger världens finaste här brevid mig i min gamla 90-säng. Man kan tycka att det är smått, trång och mysigt, men jag måste tyvärr påminna om att det fortfarande bara är min katt vi talar om.

Jag har klappat henne och matat henne. Ungefär som min mamma gjort om (till? eh..mot?) mig.
Fint som attans. Färska räkor direkt från västkusten. Med 173 olika tilbehör, allt från baguetter, till dill.
Champange i glasen, något random på tv.
Fina chokladpraliner till efterätt. Min hälsohitler-månad får officiellt vara över.

Fast jag har med mig jogging-skor!
Jag är förutseende like that.
Att gå ner i vikt är superkul.
(Eller inte, men på något vis lite.) Heh, vägde mig i morse och vägde mindre än på himla länge. Mindre än när jag flyttade hemifrån. Minsta i år. Mindre än på alltså minst 2-3  år. Fint! Fortfarande inte normalviktig, men himla nära. 6 kilo sedan nyår, tjoho typ.
Som om någon bryr sig.

Vilket spret-inlägg.
Jag hatar spretiga inlägg.

Därför säger jag god natt nu.
Så. På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0