BAMBIBOY; WITH RUBBERSOUL

Jag kan knappt tro att det är sant!
Idag vaknade jag vid den tiden jag brukar vakna. Kroppen kände inte behovet att späda på sömnen med X antal timmar, som tidigare nätter. Jag vaknade med förmågan att svälja. Mina luftvägar är inte längre svullna och jag kan äntligen gå ut och njuta av vårsolens  strålar. På riktigt. Utan att känna att jag vill dö av ansträngningen att gå till affären. Frisk! F-r-i-s-k! Bara ordet frisk, värmer likt jag bara har kunnat anta att vårsolen värmer. Och det bästa med att ha varit sjuk nu, är att jag förmodligen förbrukat denna vårs sjukdomstimmar och slipper vara rädd för att bli sjuk igen.

Tjoho!
Bra start på en..förhoppningsvis bra vecka.
Jag ska komma igång igen med allt. Det är bara att köra.
Imorgon ska jag boka en tid med skolans kurator och studievägledare.
Mamma har kommit hem från polen, så henne ska jag också ringa. Och sen ska jag göra massor med andra saker som bara legat.

Som typ. Disken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0