"Well, I’m so sorry that I can’t be the right kind of monster for you"

Nu är min lägenhet helt tom. Alla mina ägodelar ligger i 4 stycken resväskor som står ute i hallen i väntan på att det ska bli den 15 juni. Jag ligger på exakt samma plats som jag låg, den allra första veckan här. På golvet, på en madrass. Tiden går så fruktansvärt fort.

För att få den att sakta ner så valde jag att kolla på New Moon. Och trots att man fnissar som en prepubertal tonåring åt deras trånande blickar och delvis nakna kroppar, så är det enda jag lyckats konstatera är att Jacob är en bitch, Edward är en dramaqueen & vad fan ser de i Bella? (och här kommer mina prepubertal-tonåring-tankar igång igen, klart att jag ifrågasätter deras eventuella kärlek, för Bella är ju inte jag.) Tur att det åtminstone finns någon skillnad mellan mig och resten av världens tjejer som tittar suckandes på twilight-filmerna.
Typ självinsikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0