HEY PROFESSOR, PROFESSOR PLEASE; I'M NOT A STUDENT, I'M MEANT TO BE AN ARTIST

Status:

Illamående
Trött
Seg.

Man känner sig sjukt ynklig när man vaknar upp och inser att man inte har sina kläder på sig. När man ser att man har en hink uppställd brevid sig fylld med galla. När man inser att man varje klunk vatten man försöker dricka, tvingar sig upp igen. In i den vita hinken, redan alldeles för fylld.

Tydligen spydde jag på mig själv igår. Kul!
& frukosten spydde jag upp. Kul!

Men innan dess var kvällen trevlig. Och det låter tragiskt, men jag önskar att den inte hade varit det. Jag insåg att jag trots allting kommer att sakna Gävle, trots att jag insett att Gävle aldrig kommer att bli min stad. Och framförallt mina kurskamrater och andra jag lärt känna under den här tiden. Jag tror att deras nästa år kommer att vara så som jag önskat att detta år varit. Att lämna nu är antingen det dummaste jag gjort i hela mitt liv, eller ett fucking genidrag.

Jag hoppas såklart på det senaste, men en sak är säker och det är att jag kommer sitta på facebook och uppdatera konstant bara för att ha koll på dem.


Ny status:

Sentimental & Bakfull.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0