Saker som inte är okej 01.22

Nej. Nejnejnejneeejnejnej.
Fan. Fanfanfanfaaanfan.
Aj. Ajaaaj.

Ont i magen much?
Ligger och dör istället för att sova.

Stress? Press? Inbillning? Eller verkligen något som är totallt fucked up och snett där inne?
Orkar inte bli väckt av sådant här. Orkar inte vårdcentrala mig heller.

Fan.
Måste sova, så jag orkar plugga in allt jag måste plugga in.
Så jag kan städa allt jag måste flyttstäda.

På söndag ska lägenheten vara tom och hjärnan vara fylld.
Om jag blir tvungen att spendera dagar sängliggandes på grund av det här helvetet igen då blir jag arg.

Gud, vad har jag gjort dig?
Bäst för dig att du låter mig sova nu, för att vakna upp utan att behöva tänka orden;
Nej, Fan & Aaaaaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0