JAG BEHÖVER MER FASTÄN DU FÖRSTÖR MIG HELT

Jag är fruktansvärt små-kåt just nu.
Sitter på min storebrors balkong, med en 7.0 cider och ett paket blå Lucky Strikes brevid mig.

Har hans lägenhet för mig själv medan han är i London till på måndag. Tänkte åka in till Debaser Slussen och ragga upp någon söt pojke, men såklart sitter man här och tänker jag vågar inte. Fingrar på cigg-paketet, trots att jag inte röker. Gillar att känna hur dekadensen stiger ur förpackningen upp i kroppen genom fingrarna, in i kroppen och sedan ut igen, med utandningsluften.

Som tur är regnar det utanför. Känns bra, för då kan jag skylla på min ovilja att åka in till stan på regnet och inte på den eventuella möjligheten att jag helt enkelt inte vågar. Men sanningen är just den, att jag inte vågar.

Jag är 20 år.
Kunde ha den bästa tiden i mitt liv.
(Men jag tror inte att vi lever så länge till.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0