Folk jag vill ligga med just nu:


Andreas Grega.

Tänkte att det skulle bli en längre lista men nej, just nu är det nog bara Andreas Grega.
Googlar youtube-klipp och dregglar likt en 13-åring som tittar på Twilight för 74:de gången.

Vilken man!
Hinner knappt reflektera över vilka tankar hjärnan skapar.
Tycker att det är bra att han har en guldtand(?!), som för att bidra med funktionen att döda sexigheten lite, som annars hade varit så påtaglig att det lätt kunnat gå överstyr. Hjärnan blivit överhettad. Skapat total error (vilket är det jag antar händer just i 13-åringars hjärnor när de för första gången får se en manlig överkropp uppförstorad på random bioduk.)

Nu känns det som att jag har det under kontroll.
Men, en kontroll jag hoppas tappa lite under nattsömnen.
& typ få previlegiet att drömma grymma drömmar om ljuva toner, rufs-vänligt hår & mhhhhhh manliga överkroppar.

(Eh, hehe. Jag, 13 år? Nejrå.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0