MELLAN BOTTEN & STJÄRNORNA; DÄR VAR VI FÖRENADE

Knäcker en champange-flaska 14.00.
Knäcker en till 14.54

Inga konstigheter.
Det fungerar ju riktigt bra att vara pank & hemlös.

Dricker upp alkohol jag hittar hemma hos Mamma. Som förresten bor i en villa. Som förresten ligger idylliskt belägen utanför Göteborg. Som förresten inte bryr sig om att champange-flaska efter champange-flaska försvinner eftersom hon är på semester till den 31 augusti. Vilket betyder att jag har villan & all alkohol jag kan hitta i gömda vråer för mig själv sommaren ut.

Pank & hemlös.
31 augusti ska jag söka jobb.
Nu känns det fint på något vis. Dekadent & fint.

Nu ska jag till slottskogen & dricka cider, grilla och umgås med de vänner jag en gång lämnade.
De bästa göteborgarna i hela världen. Och solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0