HELA VÄRLDEN ÄR SÅ UNDERBAR; OM MAN ÄR KORKAD, TOM & GLAD

Tar min bästis Dworek under armen & åker hem till Sabine.
Tjejen vars fel det är att jag drömde att jag & Kissie var BFF:s.
Vi drack fanta & rosé och levde livet. Dansade på barbord. Var konstant livrädd för att hon skulle skriva saker som inte stämde om mig i sin blogg. (Visst känns det fint att veta att man bor i ett samhälle, där det är ens undermedvetnas worst case scenario.)

Vaknade med starka Fanta & rosé-cravings.
Men tydligen stänger systemet så pass tidigt på lördagar, att man inte ens hinner vakna. Vad är det för stil?!
Jag rotade fram lite polsk vodka, kanske inte slår fanta & rosé;
Men polsk vodka är en av de få saker som ger mig hybris & hybris är bäst.
Så nu blir det fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0