DU KAN KALLA MIG UTANFÖR, FÖR ATT JAG INTE GJORDE SOM DE ANDRA GJORDE NÄR DE GJORDE SOM MAN GJORDE FÖRR

Jag har knäckt mitt sparkonto, vilket gett mig en falsk känsla av rikedom.
Pengar som legat på ett konto med mitt namn på ända sedan Spice Girls slog igenom. Pengar markerade med orden KÖRKORT.

Egentligen är jag lite småglad över att jag är livrädd på tanken över min förmåga att föra fram ett sådant fordon, vilket gör att pengarna sedan jag köpte mig en teorikurs + 3 lektioner dagen jag fyllde 18, legat där och hånat mig. För nu när jag blivit pank har jag plötsligt lite pengar att stjäla från mig själv.

Att jag sedan råkade shoppa bort 20% av pengarna första dagen behöver vi dock inte prata om. Oops, liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0