WOULD YOU SUCK MY DICK IF I TOLD YOU I LOVE YOU?

- yes I would.
i love you i love you i love you


WOULD YOU MARRY A GOAT LEG IF I TOLD YOU I LOVE YOU?
- no, i am not very fond of goats.
i hate you i hate you i hate you


Lyssnar på 50 Hertz - Katapultstolpiller.
Fastän klockan än 03:26.
Ganska högt lyssnar jag,
drar upp volymen, skäms inte för att dra upp volymen.

Häromdagen vaknade jag klockan 05:04 av att en granne spelade Black Eyed Peas äckliga radioplåga, "Tonight's gonna be a good night". Tyckte att det var fint att människan hade framförhållning, men c'mon det var en onsdag. Jag tvivlar på att hon/han skulle ha en good night just den där onsdagen. Därför ger jag mig själv tillåtelse att spela den här lite udda men peppande låt såhär mitt i natten. Så att grannarna kan skriva om det i sina bloggar sen.

Technology rules.

(Campus Sätras lyhörda karaktär gör det inte.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0