SÅ DU SNIFFAR LIM, DU SNIFFAR LIM?! NEJ; DET GÖR JAG INTE HAR VART NYKTER HELA VECKAN

Idag börjar retoriken. Sedan i onsdags så har jag (hör och häpna) pluggat. Läst i kurslitteraturen, skrivit anteckningar och gått igenom hela denna veckans lektioner. Och till veckan efter det. Visst, jag lovade mig själv framförhållning inför den här kursen, men det här var ju nästan löjligt.

Förhoppninsvis så har jag inte gjort för mycket i onödan. Att översätta Martin Luther Kings berömda tal tog närmre 3 timmar, men jag tror(!) att vi ska ha en examinationsuppgift kring den, så då var det lika bra att få det gjort för att underlätta. Om den nu visar sig att vi inte ska ha det så, hehe. he. Fint tal, åtminstonde.

Håller tummarna
Kollar busstiderna
Är supersugen på en mellan-kaffe med soyamjölk från cafe prego


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0