KÖPER ALLT SOM INTE KAN KÖPAS FÖR PENGAR; FÖR PENGAR

Imorgon får jag pengar. PEEEEEE--E-E-E-E-EEEENGAR.
Jag passade på att betala alla räkningar jag samlat på mig, mest för att slippa betala de imorgon och då därmed se hur den höga siffran sakta men säkert sänks drastiskt i takt med att högen med räkningar slängs. Nu kommer de automatiskt dras imorgon, utan att jag ens behöver vara medveten om det. Fint, det där med teknik.

Imorgon ska jag handla! och shoppa! s-p-e-n-d-e-r-a!
Åh!


Jag ska köpa blommor att ha i fönstret!
Och frukt!

Jag kan inte ens tänka på något annat nu, det går inte.
Min hjärna har stängt av sig, det har gått så långt att när jag nyss läste i Aftonbladet, läste "Förböjd gurka!" istället för vad det egentligen stod: "Förbjud burka!".

Retoriken känns annars bra.
Läraren skräms lite med att buhu, kursen är svår att klara, men liksom? Vad fan är det för jävla inställning att pracka på oss elever? Gillar inte lektionssalen heller. Man sitter så konstigt i den. Ser ryggar på okända människor. Fantiserar att kasta pennor i huvudet på folk istället för att lyssna på läraren. Otryggt, känns det! Och att kasta pennor på folk verkar kul, kanske därför jag fått en sådan wierd tvångstanke. Som att det skulle göra omgivningen trygg på något vis.

Vågar inte testa.
Haha, om jag fantiserar tillräckligt djupt kanske hjärnan får för sig att gärningen skedde på riktigt och lurar sig själv. Nej. Okej. Det blir nog bättre om någon vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0