JAG SKA GÖRA NÅGONTING; JAG SKA SLÅ ER MED HÄPNAD

"Att komma ihåg saker är någonting man väldigt lätt glömmer bort" - Citat Okänd

Jag har gått igenom en rehabiliteringsmaskin och fått mina tankeskruvar åtdragna. Andats luft, stirrat på vitmålade väggar. Läser jag igenom den meningen, så låter det fullkomligt bisarrt.

Det skrevs 43 artiklar om Sars i DN, innan den frekventa rapporteringen las ner. Under en månad från första artikeln.  Första artikeln förklarar inte ens sars utan är mer en liten notis och sen PANG. Extremt intressant. Fågelinfluensan var inte alls lika lätt att hitta i överstående tidning. Första artikeln innehållande ordet beskrev hur "ännu en död i fåglinfluensan" vilket i och med ordvalet pekar på att det knappast kan varaden första artikeln i ämnet. Rapporteringen är extremt sporadisk, måste kolla upp det på skolan imorgon. Ja, jag börjar inte skriva om Sars i min blogg out of nowhere. Jag må skriva om konstiga saker och andra påhitt men någon måtta får det vara. Utan nej, det är just ett skolarbete som jag suttit med ett tag nu och här kan jag ventilera lite så, ni får stå ut med det. Svininfluensan kom jag ens aldrig till eftersom mitt internet kommer och går värre än en högavbetald prostituerad på heltid. Får ta det på skolan. skolan skolan skolan. Ska sitta i skolbiblioteket hela eftermiddagen, främst med en tenta vi har på lördag eftersom jag inte ens har kurslitteraturen. Skolbiblioteket har den iofs inte heller, men de borde ju åtminstodne ha ett ref exemplar? I sure hope so.

Räknade precis ut att jag bara kommer sitta på skolan i tre timmar efter avslutad föreläsing, gillar hur jag seriöst tror att jag kommer hinna med att läsa ut två kursböcker, svara på alldeles för många instuderingsfrågor samt skriva ihop en vetenskaplig artikel. Fint! Fullkomlig avsaknad av självinsikt.

Fullt ös.
Note to self:
muta eller råna klasskamrater, för att få tag på instuderingsfråge-svar.
sov inte, sova kan du göra när kursen är slut.
sluta hetsäta, även om det är äpplen. Det lönar sig inte, det dämpar inte stress och leder bara till magont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0