DU ÄR DRÖMMARNA JAG DRÖMMER IBLAND

Glömde skriva att jag för bara några få dagar sedan la ögonen på en av de snyggaste killarna jag någonsin sett. Och detta i Gävle! Jag som givit upp allt hopp om att sådana ens existerade i den här staden.  Jag började tänka okristliga tankarsamtidigt som jag (säkerligen) dregglade & stod säkert paralyserad i närmre en minut. Den läskiga sidan av mig ville kidnappa honom där och då för att sedan placera honom i en bur i korridoren (enda platsen i lägenheten utan insyn från grannar) för att bara stirra på honom under dygnets alla timmar. Tyvärr skedde detta inne på gina tricot, vilket inte bara betyder att det fanns alldeles för många potentiella vittnen på plats, utan även att han höll en tjej som febrilt letade efter något fint att ta på sig på nyår sällskap. Men! Detta betyder att hoppet inte alls är ute. Hoppet är so 2010.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0