DAGARNA DU FALLER; VEM FÅNGAR DIG DÅ?

ERROR.

Intälld på pluggmode, men hur prioriterar man?
Jag hatar att prioritera, för det betyder att man har flera saker man måste göra. Saker som staplar sig på varandra och skriker för att få min uppmärksamhet, hela min uppmärksamhet. Jag är inte gjord för sådant. Jag behöver en sak och när den är gjord börjar jag med lätthet på nästa. Nu har jag två skolrelaterade saker som ska göras parallellt. Vilken skriker högst? Jag vet inte.

Ett arbete ska vara inne om precis en vecka. Och en sals-tenta ska skrivas på lördag.
Måste i vilket fall som helst ägna några timmar åt båda idag, men det blir överbelastat i huvudet och jag blir snabbt sur att man inte kan göra båda samtidigt. Sur & irriterad.

Jag hatar människor idag också av någon anledning. Öh, ja, kan ju ha att göra med att jag är sur & irriterad.
irri irri irri, jag skriker håll käften hora åt min television för hon som pratar nu flikar in liksom mellan vartannat ord
Att ta ut det på människor är alltid enklast & alldeles för enkelt att ta ut det över människor utan att träffa människor

Instuderingsfrågar till 16.00-19.00
Skriva på arbete 20.00-23.00

Sådär. Anledningen till att jag inte ska börja just precis nu stavas p-o-w-e-r-n-a-p.
Sen ska jag mixa ihop en vitaminbomb i form av en smoothie.
Sömn = Energi
Frukt&Bär = Energi
= Energi-överflöd!
Kan ju inte sluta annat än bra!
sudda sudda sudda bort min sura min osv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0