I KNOW IT; I THINK I KNOW IT FROM A HYMN

Är det inte kontigt att det finns grupper för ALLT på Facebook? Vad jag än får för mig att söka på, så har någon redan innan gjort samma sökning och skapat  en grupp för ändamålet. Varenda gång. Förutom idag. Jag ville bli ett fan av Den Manliga Medie-Looken.

Men någon sådan grupp fanns inte. Trodde att medie-looken var ett fenomen, klart att det finaste fenomenet i våra storstäder ska ha en egen facebook-grupp. Den manliga medie-looken måste hyllas. Fler små pojkar och män utan tydlig identitet måste inse att det här är stiligt! & fint! & gör mig svag och alldeles mysigt dregglig.

Här får ni en bild på Anders Rydell.
Sthlms finest medie-look innehavare.
Jag vill klippa ut honom & klistra fast honom på mina näthinnor.

Suck.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0