Hur man slutar lura sig själv & face:ar the facts

Jag har en enda excel-fil på min dator.
I den har jag under en period fyllt i min vikt.
Sedan märkte jag hur vikten slutade gå neråt & började gå upp, då gömde jag vågen och la excel-filen i någon random mapp, så det skulle bli svårare att hitta den.

I natt kunde jag inte somna & då hittade jag både vågen & mappen.
Alltså, jag kan lika gärna gå och dö nu.

Jag väger mer än vad jag NÅGONSIN gjort.
Är inte det helt sjukt?

5 kilo mer än 2 januari förra året.
10 kilo mer än 24 februari förra året.
12,5 kilo mer än i april.

Fy Fan.
12,5 kilo?!?!?!?!

Där får man verkligen för att man hatat sig själv, MER av sig själv att hata.
Tack gud, där har du verkligen tänkt till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0