VI ÄR HÄÄ-ÄÄ-ÄR FÖR ATT LÄTTA DITT TUNGA HJÄRTA

Hej, min lokala Ica-butik!

Det är såhär att jag på senare tid märkt av ett allvarligt problem i er butik, som oroar mig och gör att ni potentiellt kommer förlora mig som kund. Jag undrar om vi skulle kunna lösa det här tillsamans? Jag handlar ungefär 3 gånger i veckan och varenda gång jag är snygg/fixad/sminkad och ska köpa tråkiga/bra/nyttiga saker så arbetar random personer i kassan. Grannens dotter, en tjej med vampyr-komplex & en 50+ man med brytning. Men! Varje gång jag går ner till affären ofixad/ful/bakis och köper saker med skäms-stämpel på så sitter typ världens gulligaste kille i kassan och det är inte okej.

Alltså, kan ni inte bara skicka hans schema till mig?
(Eller säg till honom att sluta le sådär.)

Tack på förhand
/Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0