WAKE UP EVERY DAY; FEELING THE SAME WAY (EVERYDAY IS JUST THE SAME)

Det är iofs inte 1 september, men nära nog.
Tror att idag blir dagen då jag tar steget från arbetslös till arbetssökande.

Skriver personliga brev åt alla håll och kanter.
I ena älskar jag smink, i andra lyfter jag fram hur jag klarar mig under press.
De blir bra också, de personliga breven. Jag hade anställt mig själv, tänker jag, fnissar nöjt.

Nu ska jag bara bygga upp mod för att skicka iväg de också.


Dagens mantra går lite såhär:
Egen lägenhet innan jul, att bo hemma är inte kul. Egen lägenhet innan jul, att bo hemma är inte kul.

Man känner sig inte så jävla macho heller när man inser att man måste handla alla varor tillsammans med mamma och liksom frågar typ: Mamma, jag vill ha keso. Kan jag ta keso? Inte för att man måste, utan för att man skäms.

Dagens mantra 2:
Vill ha pengar, vill ha pengar, egna pengar, bada i pengar. Leva mitt eget liv, bestämma över min egen tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0