ULLA RED TILL ULLARED. ETC. FRTS.

Mitt sovande jag börjar förvandlas till ett mer medvetet jag när det(?) noterar hur det skramlar från övervåningen. Har inte minsta lilla tanke på att stiga upp, men när mamma ropar "Saaaga, vakna då!" känner jag mig illa tvungen. Jag, med världens sämsta morgonhumör klarar inte av att vara glad & social. Sura & hälla upp fil däremot, det går bra. Efter en kvart påpekar mamma att det är den 24:de, jag tar blicken från fil-skålen och kollar på henne. "Du vet väl vad det betyder?" Jag vågar knappt tänka tanken att hon syftar på Ullared. Jag kan se hur hon vrider och vänder på tanken att åka till Ullared när orden kommer ur hennes mun: "Kolla vädret. Regn&rusk. Perfekt Ullared-väder."

AH MAH GAWD.
Vi måste ha connectat i sömnen, lite läskigt men ganska awesome.
Score, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0