SMÅ FÖTTER SPRINGA, VINGAR FLYGA, FENOR SIMMA

HAHAHAHHAHAHA.

Gick ner till lokala Ica:n. Tänker att det inte spelar någon roll om snygg-killen jobbar. Varorna som jag ska lägga i korgen gör mig ju till den ultimata housewifen, ja. Så tänker jag. Går in genom dörren, där står han. Fan. Går igenom affären i samma takt jag går igenom min inköpslista.

Fastforward>>
Kassan. Han andra som arbetar säger snygg-killens efternamn i en fråga till snygg-killen. Jag typ börjar LE.
Inte okej, försöker sudda bort leendet och raderar bankomatkoden jag precis slagit in, som för att låtsas att jag råkade knappa in fel kod. Fokus. Packar in mina varor, snygg-killen ställer sig vid andra sidan kassan, för att fixa med korgarna, jag försöker snegla lite diskret medan jag packar ner varorna. Vet ni att det inte går att packa ner varor, ifall man tittar åt ett annat håll? Jag typ tappar ner varorna i påsen. Fumlar som f-a-n. Tänker, hoppas att ingen såg det där och typ springer ut ur affären.

Så kan det gå.
Nu blire kanelbullar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0