DU HAR LEVT LIVET & LÅTER MIG LEVA DET

Åh, vad fin han är den där Markus Krunegård.
Säger smarta saker utan att reflektera över eller tänka efter innan.
"Jag är om den där tjejen man tycker var dryg på fest, fastän hon bara var blyg".

Han drog sin hand genom luggen 42 gånger såsom bara Markus Krunegåd gör
& skrattade lite försynt som om blygheten aldrig varit med påtaglig mellan låtarna.

Jag tror att jag redan gjort det här i min blogg en gång tidigare utan vidare resultat;
men jag måste göra det igen.

Markus Krunegård, vill du gifta dig med mig?


(Göteborgs kulturkalas, Storan 12.00, Idag;
Märkte att inlägget blev lite konstigt om man inte förstod att jag såg honom och hela hans underbara uppenbarelse idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0