I CAN'T CONTROL MY HOPE; I CAN'T CONTROL MY DREAMS

Känner mig nerstämd,
vill skriva att det är av okänd anledning, men det vore att löjligt försök att lura mig själv.
Jag vill bara så mycket & helst genom minimal ansträgning & i-n-g-e-n-t-i-n-g händer.
Logiskt.

Sen att jag inte patat med NÅGON idag spelar säkert också in. Alltså, inte ens på facebook. Eller msn.
Ingen har varit inne. Liksom, vad gör alla? & varför gör inte jag det som de gör?

Tänkte åka in & se Teddybears spela på Kulturkalaset men eh. Nej.
Tackar youtube & alla de som filmat deras sommarturné och delat med sig,
snubbarna må spela i gigantiska björn-masker men deras spelningar verkar inte vara mycket roligare än så
& med det konstaterandet sätter jag random film på nerladdning och går ner till Ica istället.

PS. Inte min lokala Ica.
Handla tröst-godis tänker jag inte göra om snygg-killen sitter i kassan.
Han har redan förstört en tröst-godis handlar kväll en gång. Slutade med att enbart jag handlade mjölk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0