SLUTET HAR JUST BÖRJAT MELLAN DIG & MIG

OMGOMG.
Nu hittade jag honom. Av en slump.
Ibland blir det så.

Haha. Okej, slump & slump. Han jag letade efter var tydligen lillebror till han jag hittade, så helt off var jag inte. Bara..lite.

OMG. Vi har en gemensam vän.
Vill fnissa men stoppas av relationship status: In a relationship with (random namn).
Hoppas i hemlighet att hon är ful och tråkig, men vågar inte gå in på hennes sida.

OMG.

/Uppdatering, 10 min senare:
Han verkar även vara (god?) vän med en gammal klasskompis lillebror. Vilket skrämmer mig lite.
Betyder detta att han är född 1993? Varför står inte hans ålder?

/Uppdatering, 5 min senare:
Tror han är född 88. Allt facebook inte säger, kan man lita på att birthday gör.

/Uppdatering, 10 min senare:
Gud vad pinsamt det hade varit ifall folk läste det här.
Alltså, folk som förstod & kopplade ihop. Hjälp.

Då var väl det här projektet officiellt nerlagt.
Vilket iofs är bra, man kan bara ha en crush i taget, (för att inte överhetta hjärnan, hjärtat & själen.)
Vad ska jag nu sysselätta mig med?

Kommentarer
Postat av: Linnea

hahaha, du är la för go!

2010-08-17 @ 09:01:35
Postat av: Saga

You know you love me

XOXO-

stalkergirl

2010-10-02 @ 23:17:38
URL: http://wordnerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0