NO HESITATION; NO DELAY

Fniss.

Råkade tydligen göra 70+ kanelbullar, vad ska jag med så många till?
Var femte minut ringer det från köket, pip-pip-pip-pip.
Och så har det hållt på nu i en halvtimme. Kommer hålla på i minst en halvtimme till.

Nu sitter jag här mitt-i-mellan pipen. Lite på bloggen och lite på facebook.

Alltså, jag är en hejare på cyber-stalking. Vet inte riktigt om det är något att skämmas för eller vara stolt över. Som att jag hittade en person på facebook enbart med information om ålder (25) & bostadsort (stockholm). SÅÅÅ-Å-Å att det tog mig knappt 5 minuter att hitta snygg-killen, baserat på efternamn och bostadsort var ju inte så himla överraskande.

Fniss.
Han är 24 år, fnissfniss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0