IF I WERE A BOY

När jag var i göteborg hade jag av okänd anledning extremt ont i magen till och från & mitt i min misär skojade min storebror till stämningen med "Hah, du kanske är gravid". Det dumma nu är ju att jag fått tvångstankar kring det. Ja, jättekul. Men varför inte köra en sannolikhetslista på det då:

Tecken på att jag skulle vara gravid

Jag får dille på konstiga saker. Idag köpte jag messmör & jordnötssmör. Två saker som äcklar mig enormt, men som jag idag kände "hmm, kanske skulle vara gott".

Jag har inte haft mens på minst 3 månader (borde iofs kolla upp varför snart, men jag antar att mindre mat + mer träning + livsångest + stress är anledningen)


Tecken på att jag inte är gravid

Jag är oskuld. Är jag gravid så är det fucking jesus-barnet som ligger i min mage.

Så nej. Jag är inte gravid. Bucklan på min mage är inget annat än godis, kakor och annat gotte som omvandlats till bukfett. Men tvångstankarna är ändå kvar. Finns ju risken att jag blivit våldtagen. Men liksom...borde man inte märkt det? Jag sov över hos en pojke i november, haha. Sjukt att oroa sig efter att ha sovit över hos någon men har man tvångstankar så har man! Om jag bara vetat att jag haft mens efter det så hade det ju inte vart något problem. Eeeeeeh, vågar inte gå till vårdcentralen, buhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0