SÅ ORÄTTVIST, SÅ JÄVLA SNETT, SÅ JÄVLA MÖRKT & MÖRKT & MÖRKT


webcam-girlz @ 2004.


Min allra bästa kompis befinner sig alldeles för många tid-zoner bort. Medan jag valde Högskolan i Gävle, så valde hon Santa Monica College. Jag sitter kvar frysandes i kalla Sverige, som blir mörkare och mörkare, tidigare och tidigare på dygnet, medan hon är i LA & ska på pool party om två veckor.

Eftersom hon är den enda som någonsin förstått min idol-obsession så tillängar jag nedanstående video till henne. Han är ju årets Johan Palm, jag känner mig som 14 år igen. Nu börjar man känna av det. Vi har inte setts på två månader och det är 10 månader tills vi ses igen. Att dricka chai-latte själv är långt ifrån samma sak att dricka chai-latte med dig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0