DU SÄGER: SKRIV NÅGONTING PÅ POLITISKT FÖR DET VET JAG ATT DU KAN MEN ALDRIG ALDRIG NÅGONSIN SKA VI FÖRSTÅ VARANN

Jag har ett enda quilty pleasure. En enda grej folk brukar döma mig för när det kommer på tal, en enda grej jag brukar gömma undan allra längst in i garderoben. En grej som alltid försöker hitta sin väg ut ur den, när löven börjar byta färg, luften blir kallare och himlen mörkare. För det är då allting börjar om från början.

Min allra mörkaste hemlighet stavas I-D-O-L.
Har nog inte missat ett enda avsnitt sedan den där första avsnittet år 2004. Vi har gått igenom mycket Idol & jag. Jag vet vad ni tänker. Jag ser två olika scenarion framför mig. Den ena är reaktionen; Haha, Idol..PINSAMT!  den andra, som tänker..Men, vaddå? idol är väl helt nomralt att kolla på, vaddå quilty pleasure?

& Jo, det är värre än det låter & det hela började egentligen år 2005 och Idol-Jens.
Och med det har jag redan skrivit för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0