WORDS CAN MAKE YOU PAY AND PAY; A FOUR-LETTER WORD I CANNOT SAY

Ord. Ordförvrängeri & meningar som k-ä-n-n-s är mitt livs kärlek.
Allt som gör ont, känns logiskt och får en att vilja le för det är så genialt.
Ju fler jävla man trycker in i en text desto viktigare blir den, ju mindre tanke man ägnar åt en text man jobbar på desto bättre blir den. Ett konstaterande, jag lärt mig under min obefintliga karriär som wannabe-poet.

Jag har knappt skrivit något sedan jag flyttade hemifrån,
inspirationslös = hade lika gärna kunnat ligga fucking medvetslös
hade fått lika lite gjort
men åtminstonde varit en erfarenhet rikare

Hittade Matiss Silins av en ren slump,
jag gillar slumpen, för slumpen är ödet och ödet är livet
& jag ser på youtube-klipp efter youtube-klipp och bara ler för man inser där och då, att livet är allt bra fint trots allt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0