IT'S DIFFERENT NOW THAT I'M POOR AND AGING, I'LL NEVER SEE THIS FACE AGAIN

Nu har jag tydligen gått upp så mycket i vikt att det syns i ansiktet. Märkte det idag när jag kollade på bilder från i somras och på mig sjäv i spegeln. Egentligen tycker jag att det är extremt komiskt, mina byxor gick sönder häromdagen och jag kunde inte sluta skratta för det är så fruktansvärt komiskt. Nu fan ska det få ett slut dock.

Från & med nu ska jag sluta äta helt.
Nej, nu ljög jag.
Min bror kommer hit och ikväll ska vi äta ute, gå på bio och käka popcorn i mängder.
Men sen! då jävlar. Jag ser ju inte riktigt klok ut längre.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska vi säga att vi tar itu med våra liv efter sjöslaget? Vi får pusha varandra! Jag har ångest idag. Kunde inte sova i natt så runt 04-tiden kokade jag väääääärldens största portion med makaroner och keso. Sen som efterrätt: popcorn. Nä, det här är inte okej Saga. INTE okej!

2009-10-06 @ 10:57:59
URL: http://hennydahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0