EXCALIBUR

En examinationsuppgift.
7 dagar.

När jag hade 14 dagar på mig började jag. När jag hade 10 dagar drog jag en allnighter, satt uppe hela natten och skrev 75% av uppgiften. När jag hade 9 dagar kvar, så dog min laptop och dokumentet ligger just nu på en hårddisk i en dator som just nu förmodligen ligger i en liten låda där den väntar på att fraktas till närmsta reperationsverkstad.

Nu, med 7 dagar kvar är jag redo att börja om från början.

Jag lyssnar på en intervju med Calle Schulman medan jag tar tar på mig skorna, virar halsduken tre gånger runt min hals. Ler lite, trots allt elände. Min nya mössa är fin, de matchande vantarna är varma och mp3n nyladdad.

Innan pluggandet ska börja om från början, ska jag ner till affären och köpa något att snaska på under ännu en allnighter.


--------paus
play---------

Eländig & Gnällig.
Men Calle Schulman påminner mig lite om en hund och det gör mig glad,
så det jämnar ut sig.
+ Nu har jag glass.

Here we go.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0