THE WORST COMBINATION OF ADDICTIONS

Fredagskväll.
Fredagskvällar har alltid varit Idol-kvällar för mig.
Ända sedan starten, det är något jag egentligen kanse borde skämmas över, men blir man som 14åring hänförd av något så djupt, så slutar det bli en grej man gör och börjar transormeras till en grej man är. Jag står för det.

Jag har alltid haft en speciell favorit, som jag haffar från första audition, ibland åker de ut innan fredagsfinalerna & blir utbytta som suktobjekt snabbare än jag själv hinner blinka. Ibland tar det längre tid innan någon fastnar sådär på riktigt, så det känns.

Jag kommer inte skriva kärleksbrev längre, eller prata om de 24/7, eller leta tidningsurklipp som jag klistrar fast i min dagbok. Fast det kanske främst beror på att jag inte längre skriver dagbok.
Men det vågar jag inte erkänna här.

Jag tycker seriöst att detta är super-cute:
cute-cute-cute!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0