ALL I WANT FOR CHRISTMAS; (IS YOU)

1. En pojkvän. Någon som inte mobbar min skivsamling/boksamling och som förstår det fina med min spotify-playlist. Han får gärna vara snygg, smart och hela köret. Någon med stort kulturintresse och obefientligt sportintresse. Alternativt Julian Casablancas.

2. Broder Daniels Limited Edition Box! Den släpps bara i 1000 exemplar & jag måste få ha en av de i min ägo. Eller snarare, mitt 13-åriga jag m-å-s-t-e ha en.

3. Konsertbiljett till Kent. Vet inte riktigt om jag vill se de i Gävle, Göteborg eller Stockholm. Men shoot! surprise me. Gävle blir väl mer ekonomiskt för mig, men det känns som om den arenan är för liten för Kent, de är värdiga något större. Även konsertbiljetter till Markus Kunegård, BÅDE i Göteborg & Gävle.

4. Prenumeration på random tjejtidning (läs: Solo) + Prenumeration på random foto-tidning (läs: digitalfoto).

5. Tänkte skriva Lukas Moodyssons - Apo kryp hos, men nu slog det mig att ja beställde den förra veckan tillsammans med ett gäng kursböcker.

6. Playstation 2 spel, spelar ingen roll vilka. Vill gärna ha tekken 5, senaste Harry Potter och GTA. Kan för all del vara begagnade, eller typ i form av presentkort, ju fler jag kan få för så lite pengar som möjligt...helst.

7. Sex and the city-boxen.

8. En mobiltelefon, har bara kollat lite löst men är inne på en Samsung s5230. Oj, nu när jag googlade den fick jag syn på en Samsung B3310, jag började nästan dreggla lite vid första ögonkastet, så fin den är. Bäst att vi säger att jag vill ha ett presentkort på någon elektronikaffär, eller helst bara sponsring, så jag inte är bunden till ett sortiment att välja bland. Men ni vet, min mobil är från 2005 och dör vilken sekund som helst. Kollade runt lite till och vill nog ha en vikbar istället, de känns stabilare. Så många att välja mellan! Så lite tid!

9. Cykel, eller ja, sponsring till cykel.

10. Extern hårddisk, med massor av plats. Nu när jag har varit med om två hårddisk-dödsfall inom två år och förlorat över två års bilder, dokument, videofilmer, så behöver jag ta steget över till extra back-ups. Så jag inte förlorar mer småbitar av mitt liv till tekniken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0