VÄNTA, VA? VAR DET KURSLITTERATUR JAG SKULLE KÖPA?!



Trodde att jag beställde hem kurslitteratur för 700:- & roliga böcker för 300:- för att på något (o)logsikt vis kompensera lite för alla tåkiga ord jag tvingats läsa under hösten. Men mitt undermedvetna tyckte att jag kunde skippa kurslitteraturen tillsvidare och bara köra på de roliga. (Jag vet att kurslitteraturen var med i beställningen, men, beställningen lades en sen natt där klockan passerat läggdags för länge sedan.) Det tycker väl egentligen jag med, men nu måste jag bara övertyga världen om det också och det känns som en svår uppgift.

Om jag inte lyckas komma på ett smart&smart vis att lösa den på i sömnen så får jag helt enkelt beställa böckerna imorgon.
Lite roligt är det, men mest dåligt, nu kommer jag ju hamna efter i kursen, men jag har iaf nya fina bokhyllsböcker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0