TRE MINUTER TYST; HELA VÄRLDEN HÅLLER KÄFT

Tio första

Första bästa kompis: Ingen aning, kan vara en tjej som hette Nina. Hon bodde i huset brevid oss när jag var fyra år.
Första bil: Det återstå att se.
Första kärlek: Johan Persson! Jag gick i ettan och vågade knappt titta åt hans håll.
Första husdjur: Vi hade en hund i familjen när jag var 1-2-3 som hette Cox, men det är inget jag minns.
Första semester: Grekland när min ålder precis uppnått ett halvår.
Första jobb: Brevbäring är sjukt trist med loadar plånboken.
Första köpta skiva: Minns inte, mamma betalade skivor ganka länge.
Första riktiga kärlek: Det återstår att se.
Första piercing: Jag har länge velat skaffa, men viljan har avtagit med åldern, skaffar hellre tatuering som det ser ut nu, men det dröjer ett bra tag isf.
Första konsert: Första seriösa konserten jag var på var säkert 2002 på liseberg.

Nio senaste

Senaste alkoholdrycken: Xide x-mas edition!
Senaste bilfärd: Var nog nör jag var i göteborg förra månaden.
Senaste filmen du såg: Tomten är far till alla barnen.
Senaste ringda telefonsamtal: Har inte ringt någon på galet länge.
Senaste bubbelbadet: Sist jag var på valhalla, två år sedan. Minst.
Senaste spelade cd: Markus Krunegårds senaste, ja båda.
Senaste inköp: Xide x-mas edition!
Senaste gången du grät: Häromdagen, när jag knappt kunde gå.
Senaste måltiden: Åt ett äpple+päron som var skurna fint till kvällsmat, med lite fil och kanelknäcke.

Åtta har du nånsin

Dejtat en av dina bästa kompisar: nej
Blivit raggad på av bra kompis flickvän/pojkvän: nej
Blivit kär vid första ögonkastet: näst intill, först ser jag och sen tänker jag och sen är jag fast (om det väl händer)
Fastnat med blicken i någons urringning: nej
Fått ditt hjärta krossat: nja, en kille fick mig att gråta en gång. Han vet inte om det, eller visste inte om det då heller.
Haft ett one night stand: nej
Sagt att du älskar någon utan att mena det: nej
Busringt till någon: Det fanns en tid då det var det roligaste som fanns (fast aldrig ensam).

Sju saker du har på dig just nu

1. svarta transparanta strumpbyor, med små svarta pickar
2. svarta byxor från åhlens
3. svart line, med små knappar fram
4. hårtofs med döskallar från h&m
5. vit, mönstrad med massa färger och lite fånglar, typ kofta
6. svarta små örhängen
7. matchande rosa underkläder


Sex saker du gjort idag

1. Varit på ICA
2. Städat Badrummet
3. Skalat frukt
4. Kollat på Idol-finalen
5. Skalat morötter
6. Ätit tomteskum

Fem favoritsaker utan rangordning

1. Min Kamera
2. Min mp3
3. Min katt
4. Min laptop
5. Stjärnhimlen.

Fyra personer du kan berätta allt för

Jag kan inte berätta allt för någon, en sådan människa är väl det enda jag önskar mig. Jag kan dock berätta extremt mycket för Alexandra.

Tre val

Blått eller rött? Rött
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Chips

Två saker att göra innan du dör

1. Skriva en roman som blir publicerad. Eller bli poet.
2. Lära mig att stå still

En sak du ångrar
allt händer av en orsak. Annars; att jag är så förbaskat feg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0