SILENT NIGHT; HOLY NIGHT

Det är så intressant att vara en människa. Vilket fenomen, va!
Här kommer det att komma upp ett fint litet video-inlägg snart.

Men först ska jag på föreläsning.
Ett tecken på att de kommer bli en fin dag och på att  jag är trött, är att jag gick till bussen för fem minuter sedan. Bara för att vända om och tänka, men? vad gör jag? jag ska ju inte ta bussen föränn om 40 minuter. Bara sådär.

Jag har inte sovit inatt, för igår eftermiddag vid 17.10 somnade jag. För att vakna vid 22.30.
Sedan har natten förflutit. Stundvist långsamt, stundvist riktigt snabbt.
Plötsligt var det en ny dag. Ny dag, nya möjligheter bla bla.


---------------------


Kommentarer
Postat av: hj

haha! känner igen problematiken.

(det märks dessutom att du är totalt flippat övertrött ;)

2009-12-17 @ 17:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0