OUTSMARTED

Jag läser igenom mitt förra inlägg.
Läser igenom det igen.
Konstaterar att det fortfarande stämmer, men.
Så illa är det inte och det finns en förklaring och därmed en lösning.

Jag skadade mig på gymmet förra veckan. Rejält. Vet inte riktigt vad som hänt och har  fortfarande inte hittat mig en vårdcentral här i gävle som kan ställa en diagnos, men mina icke-befintliga-läkarkunskaper-&-lite-googlingar tror att det är en muskelsträckning eller muskelbristning. De fick köra mig hem från gymmet och vid varje steg jag tog så kändes det som om knivar blev intryckta i höften och jag skrek vid varje steg. Det börjar gå över sakta-sakta, från att ha behövt ta fem ipren om dagen så är jag efter 8 dagar nere på en.

Så jävla typiskt va! Första veckan som jag verkligen börjat ta träning på allvar igen, med minst 4 besök i veckan så händer det här. På just den fjärde dagen. Happ. Häpp.

Mitt lilla breakdown var inte mer dramatiskt än så.
Visst blir ni besvikna? Jag blir lite besviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0