NEBULOSA



Känns som att jag väckt ett monster

Jag vill rufsa någon i håret och lukta på dennes händer och ja, ni vet.


Varför finns det inga fina pojkar i gävle? eller om de finns, vart & varför gömmer de sig?

Jag vet att jag kanske inte är den finaste julkulan i granen,

men jag har självdistans nog att veta att jag åtminstonde är en av de flashigare smällkaramellerna!

Hur länge kan man gå runt och bara vara ensammast i världen, finns det ingen tidsbegränsning på sådant? Borde finnas.

Skriver klagobrev till gud, han kommer inte svara.

I min juliga metafor tror han (& en läskigt stor del av jordens befolkning att han är stjärnan).

Då behöver man inte besvara frågor.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0