DU VET ATT DET BLIR MAYHEM

Sitter på waynes, försöker koppla av.
Det går inte. Försöker bara få tankarna att hamna någon annanstans än var de är nu.  Det går inte.

Jag vill inte ens tänka på hur lång tid jag spenderat här nu, jag har lagt pengar på lunch, latte och fika.
150 kronor hade varit ett lågt pris för lite vila, avslappning och nya tankar. Men när dessa inte infinner man sig så känner man sig nästan dummare ä vad man gjorde innan. Dummare och fattigare. Fast åtminstonde mätt och belåten.

Jag gick ifrån skolan vid 13.30, så nästintill 3 timmar. Just nu gör jag vad som helst för att slippa vara i min lägenhet, jag är så trött på den. Eller på mig själv egentligen, det enda jag kan göra är att sova, vilket i sig är jättekonstigt. Räknade precis ut att jag de senaste dagarna har sovt bort 56 timmar medan jag levt i 18.

Galet mycket sömn. Vet inte varför.
För att slippa leva kanske.
Jag återkommer om den teorin stämmer eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0