GET READY FOR THE DUNK-DA-DUNK

Jag vet att jag sagt det förut, men det måste sägas igen.
Jag <3 Pubenpuben.

Igår hade vi öppet för sista gången i år och on top of that så var det Lilla Julafton. Jag fick stå bakom baren hela kvällen och av alla fyra gånger jag arbetat där under hösten så var nog denna den roligaste. Hela TRE personer (oberoende av varandra) sa att jag var deras favorit-bartender, det var fint.

Jultomten kom på besök och man skulle lägga ett paket i säcken för att få ett paket tillbaka. Jag offrade  en av mina älskade glitter-hårsprejer och fick en schlagerhits-cd och filmen Road House på vhs. Först tyckte jag att det nog gick ganska jämnt ut, men sedan kom Denkan och blev helt exalterad och pekade på filmen och typ "ROAD HOUSE! DEN ÄR GRYM!!". Fick veta att Patrick Swayze har huvudrollen, bara det faktum gör att det nog var värt en glitter-hårspej trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0