& DU FÖRRESTEN DET HÄR ÄR FÖRFESTEN; HUR HADE DU TÄNKT ATT DU SKULLE KLARA RESTEN?

Jag har mobil-bloggat de senaste dagarna. Med min nya fina mobil, men ingen av inläggen har dykt upp här på bloggen, så high tech är jag. Men så blir det ibland, det är ju faktiskt min första mobil med mms-funktion(!) och kamera(!!). Så high tech är jag.
Undrar vart de hamnat, hade varit lite småkul om de hamnat på någon random blogg.

Ba? WTF??!? VAD ÄRE HÄÄR? USH, EN FIN TEXT OM VAD 00-TALET EGENTLIGEN STOD FÖR?? MED EN ARTY BILD TILL? VAD ÄRE HÄR FÖR SKIT, ÅÅÅÅÅÅHEEEE.

Saker jag borde göra idag:

Gå på stan & hitta en nyårsblåsa.
Handla cider & bubbel på systemet.
Träna.
Gå till biblioteket & handla på Ica.

Saker jag borde göra idag men gör imorgon istället:

Se listan över.

Istället så städar jag & gömmer allting som ligger på golvet i garderoberna.
Gör plats för nåra fina göteborgare som kommer hit imorgon för att fira in nyåret med mig här på Pinnmo.

Avslutar årets sämsta & rörigaste blogginlägg med en note to self:
ingen jävla karatefylla imorgon. Har vi en deal?
Eh, förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0