GE MIG LJUSET, GE MIG LJUSET, GE-MIG-LJUSET

Igår gick jag och la mig precis när jag märkte att solen var på väg upp. Här uppe i norr tror jag klockan precis passerat halv åtta. Ojade mig lite över hur min dygnsrytm inte skulle må så bra. Men!

Jag vaknade vid 14, lagade lunch.
Försökte lura kroppen att allting var som vanligt.
Lät det gå några timmar, åt middag, åkte och tränade, la till ett extrapass för att få ur all överskottsenergi, kom hem, försökte kolla på Ullared, men det gick inte. Kände mig extremt trött redan vid 21, försökte hålla mig vaken till 22, men somnade någonstans på vägen.

Vaknade igen vid 02.00. Totalt utvilad.
Men! lyckades somna om och vaknade nu, precis när solen är på väg upp, vilket här i norr betyder att klockan precis passerat halv åtta.

Nu jävlar, normal dygnsrytm, here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0