I HOPE THAT SOMEONE'S GONNA CALL AND TELL ME THIS NIGHT IS OVER

JAG HATAR MIG SJÄLV.
JAG ÄR KORKAD & DUM I HUVUDET.

Jag ligger efter med en tenta, en tenta ska vara inne senast på söndag och två uppgifter till ska vara inne innan jul. Och jag har knappt läst någon kurslitteratur alls, jag har hur mycket jävla fritid som helst och jag läser inte! Och jag gör ingenting annat heller för den delen.

Jag är så fruktansvärt trött på Gävle, den här staden och den här lägenheten gör mig totalt apatisk. Ligger i min säng och stirrar upp i taket. Går inte hemifrån. Kollar inte ens på tv. Helt apatisk. Jag orkar inte, jag vill inte mer.

Igår somnade jag 22 och vaknade 12, sedan somnade jag igen vid 14 och sov till 23.30 och nu är det visst meningen att jag ska sova igen, eftersom det  är natt och vi har tidig föreläsning imorgon, men går det? Nej.

Fan. Kan inte bara den där domedagen komma nu och utplåna hela jävla världen?
Jag förtjänar ändå inte livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0