GO ON AND ON AND ON

Tv:n står på i bakgrunden, ur datorn hörs låt nr. 4 från min spotify-playlist. På bordet står tre glas som skvallrar om att jag druckit tre smoothies idag, vilket är..ja, iaf två för många.

Jag tröttnade på packandet & överätandet det för med sig & ringde ner till sportlife,

- Hej, finns det någon plats kvar på cykel idag?
En oengagerad röst som kom från en 20+årig tjej mötte mig med likgiltighet
- ja
- bra, då skulle jag vilja boka in mig på den!
hon svarade än mer oengagerat
-gjort
Jag sa, tack-hejdå
& sen la hon bara på.

Så om en halvtimme så går jag ner till centrum och får ut lite överskottsenergi till minst 3 Jon Bon Jovi låtar och en eurodisco-dänga. Den sista spinningen nere på sportlife kungälv, vet inte om jag kommer sakna det eller inte. Säkert inte. Eller så borde jag egentligen inte skriva, men det ska bli skönt att få byta spinning-instruktör, förhoppningsvis kommer inte denne ha samma fablesse för Bon Jovi, som han på sportlife (över)tydligen har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0