PRATAR FORT MED SVÅRA ORD OM ALLT SOM GJORTS

Vi är inne på den fjärde n0llningsdagen. I onsdags var jag på topp, vi gjorde våra n0llningsbrickor, lekte några lekar och gjorde vårt första besök på pubenpuben. Hittade en grupp människor vid ett bord, där alla, precis som mig hade skrivit INFORMATÖR fint på ryggen. Hängde, pratade & drack billig cider. i torsdags var jag n-ä-s-t-a-n där. Vi spelade vin-brännboll där reglerna gick ut på att man vid varje hörn var tvungen att dricka innan man fick springa vidare. Jag är sjukt dålig på brännboll, men jävligt bra på att dricka vin. Fick åtminstonde plus för det på min n0llebricka. Igår efter bara 8 timmars sömn fördelat de två dagarna emellan, så kände jag mest för att pausa hela världen. Tog mig ut Ändå, men kände aldrig peppen. Ville mest sova. Gick hem från Gävle till Sätra mitt i natten. Det var en av de vackraste kvällarna på länge. Såg flera kaniner borta vid sjukhuset, såg gavleån rinna under bron, såg den största månen jag nog sett i  mitt liv. Såg en katt bli roadkill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0