FÖR DET MESTA; DET ÄR SANT

Ligger på en luftmadrass i en 26,5 kvm stor (liten) lägenhet.
Härifrån golvet är utsikten helt perfekt, himlen är så mörkblå den kan bli innan den slår över till svart och mot den högra sidan sträcker sig en trädkrona ut framför den. Det enda som saknas är stjärnorna. Och ja, Göteborg. Tänkte dra det till det extrema och påpeka hur fint allt skulle vara med stjärnor, Göteborg och Markus Krunegård, men jag har självdistans nog att se att det vore att dra min kändis-crush något för långt.

Någon granne skriker ut över campus;
AAAARON, VAD ÄRE DU ÄTER PÅ? vilket faktiskt får mig att inse den totala insynen jag har in i andras lägenheter & de automatiskt in i min.
Någon granne lyssnar på Missy Elliot, vilket får mig att inse hur lyhört det är. -paus- Jag gick ut i trappuppgången, det är tydligen grannen precis brevid mig som har en musiksmak daterad 2004. -paus- Stalkern i mig kollade upp henne på birthday.se, tjejen är 28?! Vet inte om det är hon som borde ge upp eller jag.

Kollar youtube ifall det kommit upp något nytt live-klipp med min favorit-markus atm.
& ja. OCHJAÅHJA.



Borde egentligen sova nu, men känner att en dusch är på plats. Färga håret också. Ja, så blir det nog.
Jag kommer att hata mig själv när väckarklockan ringer runt 06.00 imorgon, men jag kommer åtminstonde lukta gott. Förhoppningsvis lär jag vara jävligt snygg också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0